Las Vegas (dag 9 en 10) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van niels broekhuis - WaarBenJij.nu Las Vegas (dag 9 en 10) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van niels broekhuis - WaarBenJij.nu

Las Vegas (dag 9 en 10)

Blijf op de hoogte en volg niels

26 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Onze tocht trok verder naar viva las Vegas. Ook hier was het zeker nog warm en ook in de avond koelde het niet af. Onze camping was net overgekocht door KOA (een commercieel bedrijf met grote recreatieparken) en recent opgeknapt waardoor het er heel mooi uit zag. De camping verzorgde ook een shuttlebus richting The Strip. Op de eerste avond hebben wij heerlijk in een Amerikaanse pub gegeten. Je kreeg echt super grote glazen drinken, waardoor een keer bestellen voldoende was voor de gehele avond. Vooral Niels kon erg genieten van het uitzicht en menig andere mannen zal hier van kunnen genieten. (de vrouwen droegen alleen ondergoed onder hun cowboy outfit waardoor een billenpartij goed te zien was). Het eten was ook echt verrukkelijk en de service uitstekend. Uit eerdere ervaringen wisten wij dat wij geen voorgerecht moesten nemen wat zeker een goede gedachte was. Hierdoor was er nog een kleine ruimte voor een heerlijk toetje. Daphne`s favoriet, the double chocolate brownie with whipped cream and a scoop of ice cream. Vervolgens trokken wij langs The Strip om te zien wat Vegas allemaal nog meer te bieden had en natuurlijk om te gokken. Wij zijn in The Escalibur, New York New york en The Mirage geweest om een poging te wagen ons vakantiegeld terug te winnen. Helaas niet gelukt, maar wel met een kleine winst huiswaarts gekeerd. Verder hebben wij genoten van de fonteinenshow (The Bellagio), een prachtige uitvoering op muziek. Vervolgens zijn wij met de bus terug naar de camping gegaan. De volgende dag hebben wij lekker uitgeslapen, de eerste was gedraaid en lekker gezwommen. Daarna werd het tijd om weer de stad in de gaan. Eerst zijn wij naar Machine Guns Vegas geweest. Uit de naam kun je al raden wat wij hebben gedaan. Once in a life time. Niels heeft met vier geweren geschoten. Een handgun, assault riffle, sub machinegun en een shotgun. Daphne heeft het vrouwenpakket gekozen en heeft geschoten met een handgun, sub machinegun en een roze assault riffle. Ik snap nu wel waarom wij die oorbeschermers continu op moesten houden. Wat hard ging dat. Gelukkig kregen wij goede begeleiding en de targets mee naar huis als bewijs.
Vervolgens zijn wij weer naar The Strip gegaan om weer te gokken. Dit maal in Caesars palace en de Bellagio, hebben wij een kijkje genomen in the Venetian, nogmaals de fonteinenshow bekeken en als laatste de uitbarsting van de vulkaan bij de Mirage. Daarna maakten wij ons op voor de volgende stop: De Grand Canyon.
Voordat wij onze tocht voortzetten naar de Grand Canyon wilden wij eerst nog de Hooverdam aanschouwen. Hier hebben wij uitzichtfoto`s genomen en zijn wij met een rondleiding door de powerplant gelopen en te bekijken hoe de Hooverdam in elkaar steekt. Nadien zijn wij verder gereden naar de Grand Canyon.