Yosemite West - Mariposa (dag 5) - Reisverslag uit Yosemite West, Verenigde Staten van niels broekhuis - WaarBenJij.nu Yosemite West - Mariposa (dag 5) - Reisverslag uit Yosemite West, Verenigde Staten van niels broekhuis - WaarBenJij.nu

Yosemite West - Mariposa (dag 5)

Blijf op de hoogte en volg niels

22 Mei 2015 | Verenigde Staten, Yosemite West

Wij hebben een poging gewaagd om nog een dag in San Francisco te kunnen overnachten. Het was memorial weekend dus alles was volgeboekt en men deelde mee dat het vinden van een plek dan ook erg lastig zou worden. Wij besloten om te zoeken naar een locatie nabij natuurpark Yosemite. Gelukkig konden we terecht op kampeerterrein KOA Yosemite West – Mariposa, op korte afstand van het natuurpark. Vervolgens zijn wij aan de drie uur durende reis begonnen. Gelukkig kreeg Niels het rijden in de camper inmiddels ook al aardig in de vingers. Ter plaatse aangekomen, op een mooie locatie in het bos, hebben wij alles gereed gemaakt. Voor het overige deel van de dag hebben wij rust gehouden, aangezien wij de afgelopen week tweemaal bijna 24 uur niet hadden geslapen. Voor het slapen gaan hebben wij de dag nog afgesloten met een overheerlijke magarita.